سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی دکوراسیون منزل به صورت سنتی با گلیم

دکوراسیون منزل با گلیم دستبافت

بسیاری از خانه ها این روز ها حالت سنتی گرفته اند و به جای فرش از گلیم دستبافت ، گلیم پادری پشم ، گلیم کناره آکرولیک استفاده می کنند.

دکوراسیون سنتی برای بخش های مختلف منزل

در طراحی دکوراسیون سنتی اغلب وسایل قدیمی نظیر دیوارکوب و گلیم و سفال و آینه و شمعدان و سه تار و … به چشم می خورند همچنیین اگر شما تمایل دارید منزل تان طراحی داخلی سنتی داشته باشد بهتر است وسایل ضروری نظیر مبلمان و میزپادری گلیم دستبافت  تلویزیون و پرده و فرش را از بین طرح های سنتی و قدیمی انتخاب نمایید همچنین برای تزیین میز جلو مبلی نیز می توانید از رومیزهای طرح دار و قدیمی استفاده نمایید. توجه داشته باشید که در اگر تمایل دارید دکوراسیون منزل تان را به سبک سنتی طراحی نمایید بهتر است از شلوغ کردن فضای داخلی منزل خودداری کنید و فضایی آرام و متعادل را در بخش های مختلف منزل خود ایجاد نمایید.

گیاهان و گل های مختلف از مواردی هستند که نباید به هنگام طراحی دکوراسیون داخلی منزل از آن ها غافل شوید همچنین در فرهنگ ایرانی گل و گیاهان از عناصر اصلی در دکوراسیون خانه های ایرانی به شمار می روند از این رو بهتر است شما تعدادی گل و گیاه را تهیه کنید سپس آن ها را در بخش های مختلف منزل خود قرار دهید و از این طریق طراوات و شادابی را برای سالن پذیرایی و اتاق خواب و آشپزخانه منزل تان به ارمغان بیاورید.

دکوراسیون خانه سنتی دکوراسیون منزل به سبک سنتی طراحی داخلی منزل به سبک سنتی دکوراسیون پذیرایی سنتی دکوراسیون منزل سنتی طراحی داخلی سنتی طراحی داخلی خانه سنتی